Life in the pain

Jag vet inte vilka som läser detta och egentligen bryr jag mig inte så mycket.
Om det är någon som läser detta så skulle jag vilja redogöra läget.

Here we go:
Jag och Bea har gjort slut. Det är ett delat beslut och vi gjorde det som vi kände är bäst för oss båda.
Vi kommer fortfarande att ses och vara vänner. För alla runt omkring oss så kommer det inte bli någon skillnad.
Den enda skillnaden kommer att ske för oss två och jag skulle uppskatta om ni accepterade vårt val
och inte ställde några onödiga frågor.
Jag älskar Bea och kärleken är besvarad men för bådas skull så har vi valt att göra såhär. End of story... Tack...

Kommentarer
Postat av: susanne michanek

kram kommer alltid läsa din blogg så länge den finns<3

2012-01-17 @ 06:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0