En resumé av helgen i sin helhet!

Denna helgen har varit kanonkul!

I Fredags åkte min älskade Bea till Grekland och det kändes så otroligt tomt och det gör det fortfarande.
Saknar dig så himla mycket och jag längtar ihjäl mig här hemma!
På Fredagskvällen spelade Charlie & Fredrik nere på Solsta Towers och det var riktigt jäkla roligt alltså!
Det blev såklart en liten efterfest med nya vänner! (Jag berättar allt när du kommer hem Bea)!

På lördagen vaknade vi alldelles försent (Fredrik sov över) och missade min systers konfirmation i kyrkan men vi hann hem för att "fira" henne hos min Mor och Micke! Efter det åkte vi hem till lägenheten och tittade på skitprogram på TV tills vi tillsist bestämde oss för att kika ner till Solsta Towers igen eftersom att dag två av deras invigning var i full gång.

Det var en fantastisk kväll som råkade sluta runt 06.00 på morgonen.
När vi vaknade hade vi bara en enda tanke i huvudet och det var PIZZA!!

Fiddes Mor hämtade oss och vi åkte och köpte Pizza på Katrins i Karlshamn, åkte hem och åt den.
Sen repade vi en stund på en ny låt i öppen stämning! Riktigt mysig sommarlåt:)

Sen tog vi bilen och åkte runt ute i regnet. Kom på en himla massa sjukt roliga saker
(Som du med säkerhet kommer får höra mer än en gång Bea haha)

Nu är klockan för mycket, runt 01.23 och jag kan verkligen inte sova. Det är första gången på väldigt väldigt länge sedan. Om man då bortser från att Fredrik varit gäst hos mig Fredag - Söndag!

I dagarna som kommer tänker jag försöka hålla mig sysselsatt med allt möjligt för att timmarna ska gå snabbt. Jag vill ha hem min lilla älskling!

Nu blir det snart sängen och det enda som är planerat imon är sjukhuset för en liten återkoll i stan:)
Det blir nog att:
Anmäla Charlie & Fredrik till Stim.
Kanske ta en fika uppe hos Bengan i Musik I Blekinge.
Repa lite på får nya låt " To Be Free" (Arbetsnamn)
Uppdatera bloggen
Skicka mail med Olof/Evan

Så lite är nog bestämt iaf!

Nu ska jag fortsätta anteckna lite på en av våra låtar på EPn till Olof så att jag kan skicka in det innan jag ska sova.


Jag älskar dig Beatrice! Det vackraste i världen är du!
Jag saknar dig så hemskt mycket! Skynda dig hem sen<3


P.S

Jag bjuder också på en liten bild på en hund som jag och Fidde stötte på utanför Konsum idag!
Den är riktigt cool alltså!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0