Anledning till tystnad!

Det har varit tyst på min "nya" blogg nu ett tag och jag kanske borde berätta lite om anledningen bakom.
Charlie & Fredrik bloggen uppdateras väldigt ofta (ibland flera gången om dagen) och nu har vi varit i studion och spelat in vår kommande EP.

Det har gjort att jag helt enkelt inte funnit den tiden som behövts för att skriva här!
Men nu ska jag försöka vara lite mer aktiv!

Min älskade Bea åkte imorse till Grekland och ska vara där en vecka.
Kommer bli otroligt tomt här.
Det absolut finaste i världen är min kärlek till dig mitt hjärta.


Ikväll är det spelning på Solsta Towers i Asarum. Fritt inträde och man är välkommen runt klockan 20.00!
Vi kommer att spela låtar från vår kommande EP:)


Och så ett litet musiktips för er som är intresserade!


Musiktipset!


Idag bjuder jag er på ett band som inspirerar mig mer och mer och det bandet heter "Trapt"

Ni hittar deras bästa album på Spotify HÄR!

Jag återkommer inom kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0