En trött liten uppdatering från Storgatan!

Hej min älskade Bea och ni andra som kanske besöker min blogg som vanligtvis ligger i koma!

Nu har man jobbat två intensiva nätter på Sweden Rock Festival området som nattvakt.
Inatt är det dags igen och på Lördag kommer äntligen du hem mitt hjärta!

Har hittat ett nytt band som jag tycker är skitbra dom heter Middle Class Rut och det är dom som ska spela förband till Linkin Park i globen nu om några veckor! Dessvärre ska jag inte dit!

Jag hoppas du har det bra nere i Grekland bejbi. Det är såå tomt här hemma utan dig och det blir bara värre och värre men det är tur att du snart är påväg hem igen för jag tror inte jag klarar mig så mycket längre. Du är ju min anledning till att jag stiger upp och vill möta dagarna som kommer!

Jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva för man är ganska tom i huvudet nu när man varit uppe två nätter och bara sovit några timmar på dagarna!

Jag längtar efter dig mitt älskade hjärta! Nu ska jag snart diska och dammsuga lite så att det är fin fint när du kommer hem igen!

JUST DET!!

På Lördag kommer Stason från L.A hit och stannar hos oss till Måndag då har åker till Göteborg en snabbis innan han återigen intar Blekinge för Sweden Rock Festival!
Ska bli riktigt jävla kul att träffa honom igen!

Fred ut!


Jag älskar dig Bea!!<3

Kommentarer
Postat av: joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!

Hej!

Jag tänkte bara tipsa om att det just nu pågår flera tävlingar med fina priser och även en dagens blogg tävling på min blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 300-600 unika läsare/dag så passa på att gå in och anmäl er:)



Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?;)

kram

2011-07-12 @ 21:52:15
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Bea

du får börja skriva mer här sen så jag kan läsa om dina dagar. jag lovar att göra det samma. älskar dig min skatt <3 puss!

2011-08-29 @ 23:19:33
URL: http://bsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0