I'm not me without you...

Jag hoppas och önskar att detta bara är en liten svacka som vi hamnat i.
Det är så mycket som händer runt omkring oss.
Det känns som om det inte finns tid för oss längre, jag vet att det är mycket på gång och att detta verkligen är något du vill. Jag hoppas bara att du inte glömmer bort oss.

Jag tittade igenom min mobil idag, tiden går för jävla fort fram. Visste du att det är över 2 månader sedan vi hittade på något du och jag? på riktigt, utan tidsbegränsningar? 2 månader är en riktigt lång tid men det har gått fort, för fort. Varje kväll sitter jag och funderar, tittar tillbaka och skrattar. Det är väl inte över ännu?
Jag saknar dig så in i helvete ska du veta.
Vi håller väl inte på att bli för vuxna för att göra det vi gör bäst?

Tanken slår mig hela tiden, jag hade kunnat förlora dig där, för ett tag sedan. Dom timmarna som gick där efter att jag fått samtalet var de värsta timmarna på mycket länge. Jag ville bara ge upp, för jag trodde att du försvunnit ifrån mig. Jag vill inte att vi glider isär, jag vill inte att våra blodsband ska försvinna.
Jag förstår som sagt om det är mycket som händer omkring dig nu men ibland önskar jag att vi kunde hitta på något tillsammans, som förut.

Du är min bästa vän, har alltid varit, kommer alltid att vara.
"Our Song"

Allting känns så otroligt tungt just nu. Så mycket som måste göras här hemma. Så mycket blurriga bilder på framtiden. Jag vill verkligen inte bli äldre nu. Jag vill stanna precis här.


Bea, Charlie & Fredrik är det enda mitt hjärta behöver för att överleva.
Lämna mig inte... Lämna mig aldrig...


"If God's for real, we'll at least burn together"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0